för 1 timme sedan
Trådstartare
Jag hade en Swift Sport som såldes i november 2018 då jag behövde en mer praktisk bil, svaret blev en Vitara Turbo som jag fortfarande har kvar idag och älskar som daily driver. Efter ett tag kände jag dock att jag ville ha något kul, så sedan dess har det passerat en Eclipse, en Dodge Challenger och en Miata, alla tre fina bilar, men ingen var riktigt vad jag sökte, så för några veckor sedan hittade jag denna Swift Sporten från 2012 som var i ett för sin ålder jättefint skick, helt original förutom en anpassad ny huvudenhet till stereon så att man fick en stor fin skärm och lite roligare och praktiska funktioner.
Målet med bygget är att ta de lärdomar jag har från min förra Swift och bygga denna till ungefär samma spec, och därefter vidare och bättre. Jag har en lång "önskelista" med grejer, utseendemässigt kommer de att bli mycket lika, jag byggde ju den förra enligt den stil jag personligen tycker är kul, Japaninspirerad kan vi väl kalla den.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/18/17741/17741-0bd42787770124a7b41dc4af5f292d6f.jpg]()
Bild från när jag var på väg hem precis efter inköpet.
Senast redigerat av jocke_ (för 53 minuter sedan)