Stäng tack.

Andre_
22 januari 2009 · 3 Inlägg

Saken är det att dessa delarna är inget du säljer sådär bara, en evo9 är inget som finns i flöde och finns ju inga andra bilar med dessa motorer. Så det är för eget bruk (krockat sin egen?) eller något annat. Jo vi var ute och körde i lördags och hade skoj med koco, det stämmer.

Tyvärr inga spår och kommer nog aldrig hitta det heller sad

BMW 325iM (1992)
Lemzor
22 januari 2009 · 67 Inlägg

så jävla trist sånt där, att folk inte vet skillnad på mitt o ditt:/ speciellt på en sådan bil, visst alltid tråkigt när ens bil blir stulen men just en evo9 som man lagt ner mycke tid på svider ju extra mycke..

senast inatt runt 2tiden såg jag från mitt fönster hur en person gick runt och kände på handtag på bilar på min gata.. ja drog på mig skorna o sprang ut, gömde mig bakom en bil en bit bort för o se bättre va han höll på me, tänkte rusa fram mot honom men sen såg ja att dom var 3st som satt hukade vid passargerarsidan på en svart bmw x5 (någon av dom modellerna iaf, kan inte de bilarna så bra)..

insåg att jag hade åkt på stryk då dom hade verktyg o skit på sig så ja ringde polisen, samtidigt som ja hukade mig bakom en bil.. polisen va så j*vla sega så jag reste mig upp så att dom såg mig för att dom inte skulle bryta sig in i bilen.

dom avbröt och började gå fort därifrån, gick förbi mig så ja såg deras ansikten och vad dom hade på sig, gav signalament till polisen, 3personer, utländskt ursprung, 20års- åldern, 2st mörkklädda samt en med röd fluffjacka(smart klädval för ett inbrott?)..
följde efter dom eftersom polisen inte fattade vart f*n detta ägde rum, hur svårt kan det va, jag gav dom gatuadress med nummer och allting:S höll ett bra avstånd och gick där det inte var belysning för att dom inte skulle se mig.
fortsatte efter till gatan nedanför där jag tappar bort dom, trodde dom gömt sig bakom ett av husen för att dom tänkte hoppa på mig lr nåt..
då hör jag hur en bil startas bakom en lastbil 20m bort på en parkering. så jag gömde mig bakom lastbilen och ser samma personer åka iväg i en risig gammal vit mercedes 300, tog regg nummret och uppgav detta för polisen som jag fortfarande snackade i telefon med. 5min senare?! kommer en polisbil o jag berättar vad jag sett och vilket håll dom åkte, dom ropade ut detta på radion och en kort stund senare vart de tagna av en annan polisbil.
Var tydligen kända hos polisen, hittade massa verktyg i bilen osv så dom åkte dit för de.

Vart massa inbrott och skadegörelse samt en bilstöld på min gata under den senaste månaden, var förmodligen samma personer då, hoppas det iaf..

tur att ja har garage så ja slipper sånt med min bil iaf..

sry för att de vart mycke text samt om jag gick lite OT:P

men men, håller tummarna på att evon kmr tillbaka..

Senast redigerat av Lemzor (22 januari 2009)

Nissan 200sx s13 "The Nitz" (1991)
Strych
24 januari 2009 · 2 Inlägg

Håller ögonen öppna efter den här (Ängelholm)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang