Ingenting är omöjligt, bara olika svårt. Nä men helt seriöst så tror jag att det blir ganska mycket jobb med elektroniken innan alla mätare visar rätt osv. Om det nu ens går att byta vilket jag har svårt att tro.
Senast redigerat av JimpeBoy (18 januari 2009)
"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen