4506
Sök

Går det att ha S60/V70N R instrument i en S70??

Giftig
419 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#1
Ja, går det att få in instrumenten från en s60/v70n R i en s70?
Är det ens möjligt med all elektronik och datastyrning o.s.v.
För om det går med det elektroniska så går det ju alltid att ändra på inpassningen i instrumentbrädan.

Kanske ni vet någon som har det antingen i en s70 eller en v70 av gammla modellen ?

Hoppas att det är nån som vet något

LTJD

529 Inlägg
18 januari 2009
#2
Ingenting är omöjligt, bara olika svårt. Nä men helt seriöst så tror jag att det blir ganska mycket jobb med elektroniken innan alla mätare visar rätt osv. Om det nu ens går att byta vilket jag har svårt att tro.
Senast redigerat av JimpeBoy (18 januari 2009)

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

Hojmek
748 Inlägg
18 januari 2009
#3
Få dit brädan är ju en sak, men som sagt elektroniken blir väl den svåraste biten. Men det bör ju gå att få till smile

Giftig
419 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#4
Bodegan skrev:
Få dit brädan är ju en sak, men som sagt elektroniken blir väl den svåraste biten. Men det bör ju gå att få till smile

Jovisst brädan går ju att modifiera så att själva instrumenthuset passar.
Men det är ju elektroniken som är det jobbiga.

Tänkte mest om det är någon som har provat och om det har fått till det så att det funkar.

LTJD


Sök