7272
Sök

Subaru WRX STi RALLY DEKORNA - VAR FINNS?

993 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej..

Brosan ska köpa en WRX STI -06a..

Var kan han köpa dom dekalerna ??

http://www.geting.se/image.php/146335-geting2.jpg

dom ???

länka sida.. från Sverige.


Kanon..
1 473 Inlägg
19 januari 2009
#2
http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-Impreza-Fu … 240%3A1318

Jag vet att det inte är från sverige men det är iaf nåt.


993 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#3
dom ska vara i original storlekar och den originela "gula" färgen. och ALLA ska vara med...
Iaf åtminstone dom som kom med PSE1,2,3...


Kanon..
1 473 Inlägg
19 januari 2009
#4
Kungen-EssE skrev:
dom ska vara i original storlekar och den originela "gula" färgen. och ALLA ska vara med...
Iaf åtminstone dom som kom med PSE1,2,3...

Rätt färg finns att välja från det jag posta, orginalstorlek är det, 38 delar.
Kanske postade fel dekor, vette fan..
http://cgi.ebay.co.uk/Subaru-Impreza-FU … 240%3A1318

Den eller den förra iaf... dålig koll på om det är rätt nån av dem eller vilka årsm de kommer ifrån.


993 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#5
I den länken du skicka saknas Många, som kom med originalet, te.x: PIAA, DENSO, SUBARU (huven text), där nere på sidokjolen,,,, osv osv.. det ska vara alla delar..

te.x på sido dörrarna ska där stå: ("nr5, -06") nåt sånt,
Senast redigerat av Kungen-EssE (19 januari 2009)


Kanon..
1 473 Inlägg
19 januari 2009
#6
Kungen-EssE skrev:
I den länken du skicka saknas Många, som kom med originalet, te.x: PIAA, DENSO, SUBARU (huven text), där nere på sidokjolen,,,, osv osv.. det ska vara alla delar..

te.x på sido dörrarna ska där stå: ("nr5, -06") nåt sånt,

Okey, Subaru texten på huven fanns me såvitt jag kunde se.
Men iaf, det var det tipset jag kunde komma med såhär på morgonkvisten, det är ju ganska enkelt att hitta resten av dekalerna eller gå till lokala tryckeriet o be dem fixa.

Ska inte försöka hjälpa mer.


993 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#7
ok, för jag tror dom är original 78st, inte 32 som du skrev.



Sök