4489
Sök

Saab 9-5 2005 - Hela stereopaketet inklusive GPS trasigt !

1 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#1
I min saab 9-5 årsmodell 2005 sitter det en fast monterad GPS och stereo. Den har nu slutat att fungera helt och när jag var och lämnade in bilen på Sabbverkstad i Nässjö fick jag svaret efter ett par timmar att det skulle kosta 28.000 kronor att laga detta. De sätter in en helt ny i bilen och detta kan ju inte vara rimligt. Finns det någon som råkat ut för samma sak men ändå på något sätt fått det betalat via sitt försäkringsbolag eller om Saab har tagit på sig detta. Jag kan inte vara den enda som råkat ut för detta och behöver er hjälp !

Hör gärna av er !

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
19 januari 2009
#2
Hej fy vad trist. När köpte du bilen då? Och var det från en firma?

Köpte du den ny så lär det inte vara någon garanti kvar.


Tok i sina bästa dar
386 Inlägg
19 januari 2009
#3
saab jävla sjukdom min 900 turbo 98a de e elfel fulla bilen sämsta skiten ja ägt

tjooolihoo

2 600 Inlägg
19 januari 2009
#4
fan vad trist. tycker saab själva skulle ta och betala detta men det gör dom nog inte. men ring till ditt försäkrings bolag och hör skaddar ju aldrig. trist att punga ut 28 k. om det inte hadde gått så hadde jag tagit kontakt me tillverkaren och förklarat.

gör som jag kör gubba racer=)


Sök