fan vad trist. tycker saab själva skulle ta och betala detta men det gör dom nog inte. men ring till ditt försäkrings bolag och hör skaddar ju aldrig. trist att punga ut 28 k. om det inte hadde gått så hadde jag tagit kontakt me tillverkaren och förklarat.
gör som jag kör gubba racer=)