Ja jag vet ne jag har svetsat klart allt nu bytte balkarna på vänster sida och har gjort nytt golv på båda sidorna fram och lackat. men tyvär ligger kameran kvar i garaget och jag kommer inte dit fören på fredag=( men då är tanken att jag skall göra dom nya fästerna till stolarna dra klart elen som jag nästan är klar med lägga några lack. och även ljudisolera så det har hänt väldigt mycket var nämligen ledig hela förra veckan men det far man igen denna med att man måste jobba
ok kul o höra att det händer nåt iaf ;)hoppas det kommer en uppdate snarats
fin amazon gutt projekt.. började likadant men har inte slutat än trots hela golvet bytt alla balkar oo allt. e alltid mer o göra än man tror.. men lycka te. kul me fler som bygger på amazoner..
Ja man kan bli lite lätt ilsk på rosten det svåra är bara att våga kapa. viket jag inte gjorde i början. Som sedan slutade med att jag blev tok arg och kapade mycket för att hitta frisk plåt att svetsa i. Så gud bevare vinkelkapen och miggen
Så då var stolar bälten och all annan innredning klar för denna gången eller just nu i all fall det som skall göra närmast är att bilen skall flyttas till ett annat garage där mekandet fortsätter. jo glömde även säga att kofångarna är fixade oxå