njooo ... nu e de lite ide´torka här ... jag ska ha en impact 5710 i min lilla escort cabbe från 1990 , men kan inte besluta vart jag vill ha lådan Jag har funderat på o ha lådan istället för handsfacket , i skuffen med port genom ryggstödet eller plasta en låda nånstans mellan framstolarna ... men som sagt var , jag kan inte riktigt bestämma mej .
Hur hade ni gjort ? Är det någon som har bilder på sina byggen i en escort cabbe ? tips o åsikter mottages
SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .
men bland de värsta jag har hört någongång är en golf III från strömstad med 2st MTX 15" spelandes frammåt.. spelade typ.. ASHÖGT nercabbat.. ingen aning om dB siffror men dra åt helvete