4474
Sök

baslåda i en cabbe . tips om installation mottages .

297 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#1
njooo ... nu e de lite ide´torka här ...
jag ska ha en impact 5710 i min lilla escort cabbe från 1990 , men kan inte besluta vart jag vill ha lådan tongue
Jag har funderat på o ha lådan istället för handsfacket , i skuffen med port genom ryggstödet eller plasta en låda nånstans mellan framstolarna ... men som sagt var , jag kan inte riktigt bestämma mej .

Hur hade ni gjort ? Är det någon som har bilder på sina byggen i en escort cabbe ? tips o åsikter mottages wink

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

452 Inlägg
20 januari 2009
#2
Handsfackbas så klart:)

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

5 852 Inlägg
20 januari 2009
#3
I caben tycker jag smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

tokfrans
982 Inlägg
20 januari 2009
#4
fram fram fram!! bas fram är underbart..

men bland de värsta jag har hört någongång är en golf III från strömstad med 2st MTX 15" spelandes frammåt.. spelade typ.. ASHÖGT nercabbat.. ingen aning om dB siffror men dra åt helvete


Masterworks
20 januari 2009
#5
Såhär ser vårat bygge ut som vi håller på med i min vette cab!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59078/482246_gqqwzu.jpg

297 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#6
okej ... två för fram-bas en i skuffen o en i cabben!? lutar åt fram-bas .

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

297 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#7
Masterworks skrev:
Såhär ser vårat bygge ut som vi håller på med i min vette cab!

http://www1.garaget.org/gallery/archive … gqqwzu.jpg

lustgastuben ser läskande ut .......

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

6 851 Inlägg
297 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#9
TT-Avant skrev:
fram ist. för handskfacket.

typ benutrymmet på passagerarsidan ? eller under askoppen ?(finns ju lite plats där roll )

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

5 852 Inlägg
21 januari 2009
#10
Men under handskfack spelandes ner mot golvet funkar ju rätt bra smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök