4575
Sök

Hur ska man placera porten i en portad låda

2 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#1
som rukriken lyder.
hur ska man placera porten/portarna i en portad baslåda?
spelar de nå roll om portarna är uppåt och basarna mot bagage luckan?

Tänkte satsa på dessa basar GAS ALPHA 1225X.
har probox 2000 så räkna ut lådan inga problems.
men tror ni de går och ha denna bas i en portad låda på brls hemsida står det bara om en sluten.
ska sitta i en merca kombi.
tacksam för svar
Senast redigerat av Ååpel (20 januari 2009)

457 Inlägg
20 januari 2009
#2
dom flesta basar går ju att ha i portat å slutet bara de att vissa passar bättre till de ena å vissa till de andra, å portarna brukar de bli bäst om du har åt samma håll som basarna, typ bakåt i en kombi.. tongue

Leg. nöt
460 Inlägg
20 januari 2009
#3
Jag har haft just dessa basar i portad låda men tyckte inte dom spela så bra i portad så blev som
rekomenderat att ha dom i en sluten låda istället, tyckte dom spelade bättre i sluten..


Men, fråga dom på BRL vad som är bäst då dom vet mest om dessa basar.. tongue
Senast redigerat av 740Rob (20 januari 2009)

SAAB

2 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#4
ja tror ja kör på en sluten.
de rekomenderar ju dem också på deras sida på denna bas.
enda sura är att om man köper den med färdig låda då har dem tagit bort blinkande gas märket i mitten.
men till de roliga.
brl ville ha för en sån 12" med färdig låda ca 600 med enkel bas men om man ville ha lådan som har 2 stycken i då blir de plötsligt ca 2000:- för lådan me basarna.
varför jag väljer färdig låda är för att man är så lat o bygga en låda o så får man den färdigt klädd när man köper en färdig låda.


Sök