tvätta bilen och titta med en stark lampa typ halogen och spegla ljuset från denna där han drog fingret, då ser du hur mycket repor det vart och om du kan leva med det, för repor blev det garanterat.
lackförsegligen i sig trollar inte bort några repor, men däremot så ska bilen poleras innan lackförsegligen läggs på, varav eventuella repor försvinner.
Senast redigerat av cenoxide (20 januari 2009)
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"