Hejsan alle sammans. Funderar på att kränga iväg mitt billjud och funderar på en vettig prislapp. Allting är spelat kanske en max 5 gånger pga inget körkort Hehe.
Jag har detta i bilen : 2st 10" Carpower 10" 800W MDS (Inte säker på Watt mängden men där i kring) 750W Carpower 2-Kanal 4" Macrom Kitt + Filter
Gissar att jag kommer att få en massa frågor över varför jag har 2st steg och nu kommer svaret på det. Skulle bygga ännu större billjud men har inte köpt det ännu vad jag skulle bygga så det blir inte av.