21 januari 2009
Trådstartare
Tjena!
Köpte mig en yttertemperatur-mätare här om dagen till min 945a. Har hört att det ska vara färdigdraget kablage fram till mätaren i årsmodeller efter -93, vilket verkade stämma i min -96a. För bakom hastighetsmätaren fanns det ett kontaktstycke och kablage där jag kunde koppla in. Fast sen är det ju det med givaren, har hört att man måste montera det själv? Var i så fall? Var hittar jag kontaktstycket jag ska koppla in givaren på i så fall? Nån som vet?
För övrigt så står det -188 i displayen så nåt är det ju som inte stämmer för så kallt är det inte ute.
...tror jag, är dock inte helt 100...