2831
Sök

hur gör man för att få ner filmer man vill ha på hdd!

60 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
hejsan ja har en film på min sida som ja hade velat ha igen på datan men så har ja provat hur många saker som helst och de vill inte bli mer än 36 kb va e det ja gör fel?

469 Inlägg
22 januari 2009
på din sida? menar du från dina videoklipp?
Senast redigerat av exoop (22 januari 2009)

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

60 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
japp eller andra filmer med på mina polare.

DFFL
9 020 Inlägg
22 januari 2009
Har du FF så kan du lägga till DownloadHelper, funkar utmärkt till att plocka hem videoklipp härifrån.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

60 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Har du FF så kan du lägga till DownloadHelper, funkar utmärkt till att plocka hem videoklipp härifrån.

oki men hur ska man göra de vill inte alls sad

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
22 januari 2009
vart hittar man DownloadHelper?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

1 853 Inlägg
22 januari 2009
du får 3 bollar som snurrar i firefox:en till vänster om adress fältet  när dom är färgade och snurrar runt så känner firefox av att det finns media på web sidan du är inne på och då kan du bara klicka på bollarna och ladda ner mediat du vill ha...
Senast redigerat av soyd (22 januari 2009)

1 853 Inlägg
22 januari 2009
båge skrev:
vart hittar man DownloadHelper?

starta firefox ta  <tools>add-ons> sedan skriver du in DownloadHelper och search så ska du kunna hitta den och ladda ner den

marcus1
15 februari 2009
Biffen04 skrev:
hejsan ja har en film på min sida som ja hade velat ha igen på datan men så har ja provat hur många saker som helst och de vill inte bli mer än 36 kb va e det ja gör fel?

Ladda hem realplayer, eller så va de quicktime. Nån av dom har de som inbyggd funktion

Sök