22 januari 2009
Trådstartare
Hej jag skulle vilja byta bort min rockford 12a med orginal låda till en 10 tums bas med låda. eller ett par jbl. mb quarts . rockford 6/9. min bas köpte jag ny i sommras men spelad max 30 min pga att bilen har varit avställd.
byte pga att jag måste ha mera plats i bilen.