4477
Sök

Frågor ang Orion 230sx

347 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej.

Har köpt mig ett Orion 230sx och skulle behöva lite hjälp och ideér. smile
Köpte steget utan kablage så skulle behöva lite tips på hur jag ska göra där. Ska jag försöka att löda fasst kablarna direkt i eller passar några kabelskor i där eller finns det något annat sätt att göra det på som är snyggt? Säkringen till steget antar jag ska sitta på strömkabeln utanför steget?

Vad vet ni mer om detta steg? Har sökt på internet men inte hittat mer än manualen.

http://i41.tinypic.com/zo7z48.jpg
http://i41.tinypic.com/x2qphw.jpg
Vad är detta som ligger under kortet på steget?

MVH Jens



Sök