4254
Sök

är det någon som använder "don't worry" ?

150 Inlägg
23 januari 2009
Trådstartare
tänkte höra om någon här har använt/använder sig av dont worry's safe speed? funkar det bra?  såg nyss reklamen på tv. går ut på att dom betalar dina böter om du kört för fort, men inte över 30km/h för fort. max 3ggr. man abonnenerar på det och betalar 485:- per år, smile

länk: http://www.dontworry.se/index.php?index=private
Senast redigerat av KungKjell (23 januari 2009)

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 januari 2009
Sök på forumet, har varit uppe en del gånger och som jag förstått det är det i princip bara bluff.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

150 Inlägg
23 januari 2009
Trådstartare
har sökt lite men hittade mest gammla trådar, bluff rakt igenom? och har ändå seriös hemsida och gör rekam i tv? yikes

5 198 Inlägg
23 januari 2009
max 3ggr ? sen är man utan lapp va... tänk på att varje överträdelse blir en prick,,,, inte bara bot..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
23 januari 2009

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 januari 2009
KungKjell skrev:
har sökt lite men hittade mest gammla trådar, bluff rakt igenom? och har ändå seriös hemsida och gör rekam i tv? yikes

Jag försökte hitta tråden jag syftade på jag med. Men antingen är den låst eller så är det en annan tråd som hamnat lite i detta ämnet.

Njaa.. Bluff rakt igenom tror jag inte att det är. Men det finns alltid en hake med sånthär.
Billigaste och bästa alternativet är ju helt klart att hålla hastigheten... roll

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (23 januari 2009)

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

150 Inlägg
23 januari 2009
Trådstartare
gamlingen skrev:
max 3ggr ? sen är man utan lapp va... tänk på att varje överträdelse blir en prick,,,, inte bara bot..

ja max 3ggr sen avslutas avtalet, eller om du blir av med körkotet,

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 januari 2009
Rquired skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=118104

med all säkerhet en bluff

Perfekt exempel på varför man ska ha en bra rubrik på sina trådar smile

Mvh Tommy

Yellow bug!
1 640 Inlägg
23 januari 2009
egentligen, varför skulle det inte funka, 485:- kr per år , gångra det med typ 1000 användare, blir ju en del pengar?

Nu är det säkert bluff, säger bara att det SKULLE kunna göra en seriös grej av det hela big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

150 Inlägg
23 januari 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=118104

med all säkerhet en bluff

ok men ingen som blivit "lurad " av dom här på gorg?

150 Inlägg
23 januari 2009
Trådstartare
Edil_ skrev:
egentligen, varför skulle det inte funka, 485:- kr per år , gångra det med typ 1000 användare, blir ju en del pengar?

Nu är det säkert bluff, säger bara att det SKULLE kunna göra en seriös grej av det hela big_smile

jo dom får ju säker in pengar så att det blir över annars så hade dom gått i kk, det är ju inte alla som blir medlem som får böter heller,

1 854 Inlägg
24 januari 2009
Det är bluff!

274 Inlägg
24 januari 2009
onej84 skrev:
Det är bluff!

Baserat på?

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 januari 2009
jag har detta abg. skittrevligt bemötande. tyvärr körde jag över 30 för fort när jag torskade så jag har inte testat den delen fullt ut.

gäller inte vägar med begränsning under 70, och inte vid andra trafikbrott, vilket jag tycker är bra...

1 268 Inlägg
24 januari 2009
sen är det ju så att dom får ju in pengarna men det kanske inte är varje gång dom behöver göra nåt och därmed sparar dom pengarna wink

samma som alla andra försäkringar man kan få smile

Sök