Martin744 skrev:
Hej!
Jag hade tänkt bygga en baslåda till min volvo 744 -88 och sätta den underhatt hyllan men jag vet inte riktigt hur jag ska bygga. Någon som har förslag eller kan komma med inspiration?
får gärna kolla min låda

dock e det 2 st 10"
Drive it like you stole it ;)