24 januari 2009
Trådstartare
Hej!
Nu är det såhär att jag ska hämta min polo inom ett par dagar och sitter nu o ska beställa billjud(ivrig som få!) MEN jag har ingen aning om vilken storlek det är på högtalarna i dörrsidorna + instrumentpanelen. så min fråga är då: Är det någon som har koll på vilken storlek jag ska beställa för att det ska passa?
Tack på förhand