3749
Sök

Orion hcca 6.5" kit

735 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
#1
Tjenare!

Någon som vet om Orion HCCA 6.5" kitet spelar bra? eller om det finns något bättre för den pengen?

Mvh: Marcus

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

Avstängd
37 Inlägg
24 januari 2009
#2
jag vet att HCCA har bra steg och basar, det är inget skit deras kit heller tror jag då. Men dom spelar nog inte så musikaliskt som många andra kit gör. De nog mer tung gung saker för galna bas älskare
Vill du att musiken ska höras exakt så finns det bra när du kollar värre seriena hos Hertz tex. Hitta själv ett par HCCA demoex på ett ställe men kommer nog köpa annat pga jag vill ha musikaliska väl-ljuds prylar! För bas-narkomaner är HCCA ett bra val

Anti= INGET

735 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
#3
jo basarna är bra vet jag, har en 15.4 själv.

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.


Sök