Har varit o blivit med merca För ett litet tag sedan och håller nu på att koppla in cd-spelare då jag känner att det börjar tryta på kassetthyllorna..
Tidigare ägare har dragit el o haft sig sj och har nu upptäckt att nått e vajs me framsystemet.. Ska ta lös högtalargallret på instrumentpanelen och tänkte att jag kunde lika gärna fråga här om nån vet hur de är fästa innan jag börjar bryta och svära. Måste man lös me panelen på a-stolpen?