Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

figge200
25 februari 2009 · 6 Inlägg

räkna med mej, 200sx s13

Hammarslag Inläggskritiker
26 februari 2009 · 990 Inlägg

JPalm skrev:

Hammarslag skrev:

JPalm skrev:
Låter fint de om dom skulle hålla parkering åt oss. Bara sätta upp skyltar "Reserverat gorg" wink fränt att få stå där med över 100 andra !

hehe ja för alla där nere lägger ihop 1+1 och fattar att alla 100 bilar av olika bilmärken/modeller har träffats innan och samåkt ner tongue
Annat vore om alla hade samma bilmärke.

Skulle de spela nån roll om de är olika bilmärken eller ? Och sen om man träffats på en annan plats för att ha samåkt i en karavan ner dit. vad spelar de för roll? Skulle ändå vara fränt sen får du tycka va du vill wink

Ja det skulle spela stor roll, chansen att tex 100st saabar rullar upp i ett långt led är väl mindre troligt än att 100st av olika märken/modeller åker upp.
Fattar du min poäng. roll
Att ingen där nere väl på parkeringen kommer fatta att alla 100 kommer ifrån samma sällskap.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
26 februari 2009 · 846 Inlägg

nått som hade vatt kul är om tog alla karavaner tsm och möttes typ vid a6 lr nått så alla åkte tsm när alla är väll i jkpg så de blir en sjukt stor karavan till elmia tongue

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
camaro67 Meister
26 februari 2009 · 6 763 Inlägg

ralle_boyen skrev:
nått som hade vatt kul är om tog alla karavaner tsm och möttes typ vid a6 lr nått så alla åkte tsm när alla är väll i jkpg så de blir en sjukt stor karavan till elmia tongue

Du menar på kvällen? De vore skoj big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
JPalm
26 februari 2009 · 338 Inlägg

Hammarslag skrev:

JPalm skrev:

Hammarslag skrev:

hehe ja för alla där nere lägger ihop 1+1 och fattar att alla 100 bilar av olika bilmärken/modeller har träffats innan och samåkt ner tongue
Annat vore om alla hade samma bilmärke.

Skulle de spela nån roll om de är olika bilmärken eller ? Och sen om man träffats på en annan plats för att ha samåkt i en karavan ner dit. vad spelar de för roll? Skulle ändå vara fränt sen får du tycka va du vill wink

Ja det skulle spela stor roll, chansen att tex 100st saabar rullar upp i ett långt led är väl mindre troligt än att 100st av olika märken/modeller åker upp.
Fattar du min poäng. roll
Att ingen där nere väl på parkeringen kommer fatta att alla 100 kommer ifrån samma sällskap.

Jo, som sagt så kom jag på de lite efter. Hade en tung dag tongue My bad, sorry!

Nissan 200sx S13
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
26 februari 2009 · 846 Inlägg

camaro67 skrev:

ralle_boyen skrev:
nått som hade vatt kul är om tog alla karavaner tsm och möttes typ vid a6 lr nått så alla åkte tsm när alla är väll i jkpg så de blir en sjukt stor karavan till elmia tongue

Du menar på kvällen? De vore skoj big_smile

de me men på dagen me tongue fatta va kul typ va 100 bilar om inte mer som bara drar genom jkpg stad big_smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
JPalm
26 februari 2009 · 338 Inlägg

Vi är ju redan över 100 bilar som kommer tongue Men är helt med på tanken! Kan aldrig bli för många big_smile

Senast redigerat av JPalm (26 februari 2009)

Nissan 200sx S13
Edvinoo Hetast Just Nu!
26 februari 2009 · 1 355 Inlägg

Fixa nått som "GumBall" har snygga klistermärken att ha så fattar ju alla att vi är där "tillsammans" ( inga homosexuella antydningar här så få inte för er nått med "tillsammans" )

Inspiration comes standard
Skapligt
27 februari 2009 · 799 Inlägg

Edvinoo skrev:
Fixa nått som "GumBall" har snygga klistermärken att ha så fattar ju alla att vi är där "tillsammans" ( inga homosexuella antydningar här så få inte för er nått med "tillsammans" )

Precis.. Känns dock onödigt att lägga ut en halv mille på klistermärken som dom på GumBall gör smile

Men nånting som gör att folk ser att vi "hör ihop" vore fränt.

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Backlundaren
27 februari 2009 · 314 Inlägg

Vi tänkte göra en stor roadtripp på massa bilar förra året. då vare prat om de där med klistermärken.

Så om Oboy6 har tid över, snacka med dekaltrim.se om han har lust att trycka ut dekaler åt alla gratis emot att reklam för hans hemsida är med på dekalen.
För om folk ska köpa själva och sånt så kommer de aldrig bli av när vi snackar 100 pers som ska med.
Då kommer var och varranan bil att ha dekal, dock säkert inte alla som vill heller så de blir väl lite så ändå smile

Pylver Amatör
27 februari 2009 · 19 Inlägg

Kan ju skriva "Östergötland fö faan" med ett sånt där stift man skriver på rutorna med? ;D

Senast redigerat av Pylver (27 februari 2009)

Japs-Jens
27 februari 2009 · 1 503 Inlägg

Backlundaren skrev:
Vi tänkte göra en stor roadtripp på massa bilar förra året. då vare prat om de där med klistermärken.

Så om Oboy6 har tid över, snacka med dekaltrim.se om han har lust att trycka ut dekaler åt alla gratis emot att reklam för hans hemsida är med på dekalen.
För om folk ska köpa själva och sånt så kommer de aldrig bli av när vi snackar 100 pers som ska med.
Då kommer var och varranan bil att ha dekal, dock säkert inte alla som vill heller så de blir väl lite så ändå smile

Jättebra ide! Jag skickade precis iväg en förfrågan smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Saander Bil rekondare
27 februari 2009 · 173 Inlägg

Oboy6 skrev:

Backlundaren skrev:
Vi tänkte göra en stor roadtripp på massa bilar förra året. då vare prat om de där med klistermärken.

Så om Oboy6 har tid över, snacka med dekaltrim.se om han har lust att trycka ut dekaler åt alla gratis emot att reklam för hans hemsida är med på dekalen.
För om folk ska köpa själva och sånt så kommer de aldrig bli av när vi snackar 100 pers som ska med.
Då kommer var och varranan bil att ha dekal, dock säkert inte alla som vill heller så de blir väl lite så ändå smile

Jättebra ide! Jag skickade precis iväg en förfrågan smile

Låter som en nice ide ! smile

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
Dark_weider
28 februari 2009 · 2 Inlägg

Tjena jag vill gärna hänga med. Dark_weider     Från ödeshög

BMW 320 (1994)
Volvo S60 2.5T "R-design" (2004)
Edvinoo Hetast Just Nu!
28 februari 2009 · 1 355 Inlägg

Pylver skrev:
Kan ju skriva "Östergötland fö faan" med ett sånt där stift man skriver på rutorna med? ;D

Det lär du inte se på min bil iaf..

Inspiration comes standard
Japs-Jens
28 februari 2009 · 1 503 Inlägg

Dark_weider skrev:
Tjena jag vill gärna hänga med. Dark_weider     Från ödeshög

Trevligt smile Skriv även vilken bil du åker i.

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
apanache
28 februari 2009 · 16 Inlägg

Jag hänger naturligtvis med med min pontiac trans am! Lägg till mig på deltagarlistan wink Åker i från motala och skiter i om inte resten av polarna e med. Om det inte är driv is kommer jag! //Malin Åkesson

Niinaskyline
28 februari 2009 · 455 Inlägg

Blir nog bra de här smile

apanache
28 februari 2009 · 16 Inlägg

E det motorvägen vi drar hela vägen? Kan annars rekommendera gamla vägen via gränna som e störtskön om man inte vill pumpa 120 hela tiden alltså.

Kan man få passa på o puffa lite för american power tour -09 här oxå då det säkerligen finns en hel del bilar i denna karavan som skulle platsa där.
Jag e anmäld där oxå iaf wink

NETTAN Girls go fast
28 februari 2009 · 893 Inlägg

Med från Mjölby
_Zuperior_ Honda civic coupe

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang