Angående: Samåkning till Elmia från Skövde

Foffis
6 februari 2009 · 676 Inlägg

skulle vi kunna göra smile Då blir de Hjo vägen isf så slipper vi alla fartkameror. Dock ska vi inte köra för fort ner heller wink

sbina
6 februari 2009 · 79 Inlägg

Foffis skrev:
skulle vi kunna göra smile Då blir de Hjo vägen isf så slipper vi alla fartkameror. Dock ska vi inte köra för fort ner heller wink

nejdå wink men man slipper ju 50, 70, 90 sträckorna... roll

BMW 525 d (2007)
Clintan_86 Elektiker ;)
8 februari 2009 · 403 Inlägg

rickylicious skrev:

Foffis skrev:
Finns intresset så kan vi stanna halvvägs ner och äta vid en vägkrog som ligger precis bredvid vägen, kommer inte ihåg namnet på den dock.

Den enda vägkrogen jag kan komma på som är halvvägs från Skövde, det är VIP vid Mullsjö nånstans, och den brann ner för nåt år sen wink

Jaoo stämmer ju bra de.. åkte förbi där för 2 veckor sen men de är i full gång och håller på att bygga upp den igen smile Men käka redan vid 10 ? tongue

rickylicious Webbutvecklare
8 februari 2009 · 2 369 Inlägg

Clintan_86 skrev:

rickylicious skrev:

Foffis skrev:
Finns intresset så kan vi stanna halvvägs ner och äta vid en vägkrog som ligger precis bredvid vägen, kommer inte ihåg namnet på den dock.

Den enda vägkrogen jag kan komma på som är halvvägs från Skövde, det är VIP vid Mullsjö nånstans, och den brann ner för nåt år sen wink

Jaoo stämmer ju bra de.. åkte förbi där för 2 veckor sen men de är i full gång och håller på att bygga upp den igen smile Men käka redan vid 10 ? tongue

Åkte förbi där också och det är på god väg att bli färdigt verkar det som smile Men någon som vet något datum? Innan Elmia? För jävla bra mat där!

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Clintan_86 Elektiker ;)
8 februari 2009 · 403 Inlägg

rickylicious skrev:

Clintan_86 skrev:

rickylicious skrev:

Den enda vägkrogen jag kan komma på som är halvvägs från Skövde, det är VIP vid Mullsjö nånstans, och den brann ner för nåt år sen wink

Jaoo stämmer ju bra de.. åkte förbi där för 2 veckor sen men de är i full gång och håller på att bygga upp den igen smile Men käka redan vid 10 ? tongue

Åkte förbi där också och det är på god väg att bli färdigt verkar det som smile Men någon som vet något datum? Innan Elmia? För jävla bra mat där!

haha du verkar jävligt sugen på käk där ^^ måste va ruggit bra käk smile Ingen som vet något om öppningsdagen ?? smile

jaymz Vorsprung durch Technik
10 februari 2009 · 62 Inlägg

PeTTa skrev:

Clintan_86 skrev:

PeTTa skrev:
hade gärna åkt med er, men kommer åka ner på torsdag kväll redan. ställa ut istheshit:D big_smilebig_smilebig_smile

Skryt skryt ;D Nä men kul att höra smile) du kommer väl vara där nere hela helgen och  putsa ? ;D

grejen var att jag skicka in till klubben för dem sökte 2 bilar till deras monter. sen blev det röstning, och man blev då framröstad. så det är lite prirrigt för minsta lilla fel man har hittat på bilen måste jag fixa,känns det som:P. hehehe.. kommer iaf stå i Nordic85X70klubbens monter. kom gärna fram och tjata lite. om ni vågar gå fram till en volvonörd big_smile big_smile big_smile big_smile

ska komma och olla både dig och bilen...hehe:P

Audi A4 1.8 T "Black Edition" (1998)
jaymz Vorsprung durch Technik
10 februari 2009 · 62 Inlägg

samåkning ner läter kanoners...ska bara försöka få klart min GTR till det annars får jag förgylla tillvaron med min volvo äckel40 lol

Audi A4 1.8 T "Black Edition" (1998)
sbina
10 februari 2009 · 79 Inlägg

jaymz skrev:
samåkning ner läter kanoners...ska bara försöka få klart min GTR till det annars får jag förgylla tillvaron med min volvo äckel40 lol

Se till att inte ha elfel på bilen bara lollollol

BMW 525 d (2007)
rickylicious Webbutvecklare
10 februari 2009 · 2 369 Inlägg

Clintan_86 skrev:

rickylicious skrev:

Clintan_86 skrev:

Jaoo stämmer ju bra de.. åkte förbi där för 2 veckor sen men de är i full gång och håller på att bygga upp den igen smile Men käka redan vid 10 ? tongue

Åkte förbi där också och det är på god väg att bli färdigt verkar det som smile Men någon som vet något datum? Innan Elmia? För jävla bra mat där!

haha du verkar jävligt sugen på käk där ^^ måste va ruggit bra käk smile Ingen som vet något om öppningsdagen ?? smile

Äter du där och blir besviken så är du garanterat den första som blir det, för jag har då aldrig hört ett enda ont ord om VIP smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
joonte_ got stance?
10 februari 2009 · 546 Inlägg

låter nice, ska kolla med dom som ska åka med mig men skriv upp mig som eventuell
och självklart blir det japanräcern isåfall

Senast redigerat av joonte_ (10 februari 2009)

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Clintan_86 Elektiker ;)
10 februari 2009 · 403 Inlägg

härligt att höra smile Blir man inte den enda hondaåkaren då tongue huhu

Clintan_86 Elektiker ;)
10 februari 2009 · 403 Inlägg

rickylicious skrev:

Clintan_86 skrev:

rickylicious skrev:

Åkte förbi där också och det är på god väg att bli färdigt verkar det som smile Men någon som vet något datum? Innan Elmia? För jävla bra mat där!

haha du verkar jävligt sugen på käk där ^^ måste va ruggit bra käk smile Ingen som vet något om öppningsdagen ?? smile

Äter du där och blir besviken så är du garanterat den första som blir det, för jag har då aldrig hört ett enda ont ord om VIP smile

Åfan, får bli när och om man har vägarna förbi Ikea någon gång då tongue smile)

Wiechert tysk.
11 februari 2009 · 592 Inlägg

Jag är nog på tror jag. Beroende på om vi åker ner tidigare eller inte.

Volkswagen Golf "dropfden" (1999)
joonte_ got stance?
14 februari 2009 · 546 Inlägg

Jag kommer!! har kollat med passagerarna och dom är på. Eventuellt så hänger en annan civic på oss ( Jap här på garaget) men i vilket fall så kommer jag

Senast redigerat av joonte_ (14 februari 2009)

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
BabyBoy Speedy Gonzales
14 februari 2009 · 72 Inlägg

Synd att man signat upp sig för mjölby karavanen redan... hade hängt på annars smile

In Hoc Signo Vinces
injectioncleaner
14 februari 2009 · 19 Inlägg

Klart man hänger på smile Ifall inte bilen är på lackering då wink Men ja kommer! wink

joonte_ got stance?
14 februari 2009 · 546 Inlägg

Clintan_86 skrev:
härligt att höra smile Blir man inte den enda hondaåkaren då tongue huhu

nerå, blir eventuellt en civic till tongue

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Foffis
16 februari 2009 · 676 Inlägg

härligt att de blir så många ändå! trots karavanen från mjölby osv big_smile

hur tycker ni att vi ska göra med maten? kanske ska skippa de. Klockan blir ju trots allt runt 10 snåret så då är det ju lite tidigt att käka kanske smile Skippar vi maten så drar vi över Hjo och den vägen ner.

sbina
16 februari 2009 · 79 Inlägg

Foffis skrev:
härligt att de blir så många ändå! trots karavanen från mjölby osv big_smile

hur tycker ni att vi ska göra med maten? kanske ska skippa de. Klockan blir ju trots allt runt 10 snåret så då är det ju lite tidigt att käka kanske smile Skippar vi maten så drar vi över Hjo och den vägen ner.

Tycker vi struntar i dt... Brukar ju vara en jävla kö där nere så tycker vi åker raka vägen dit via hjo... roll

BMW 525 d (2007)
Foffis
16 februari 2009 · 676 Inlägg

sbina skrev:

Foffis skrev:
härligt att de blir så många ändå! trots karavanen från mjölby osv big_smile

hur tycker ni att vi ska göra med maten? kanske ska skippa de. Klockan blir ju trots allt runt 10 snåret så då är det ju lite tidigt att käka kanske smile Skippar vi maten så drar vi över Hjo och den vägen ner.

Tycker vi struntar i dt... Brukar ju vara en jävla kö där nere så tycker vi åker raka vägen dit via hjo... roll

Då blir de raka vägen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang