3669
Sök

Hej behöver hjälp med att veta hur stor låda jag ska ha

534 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej

har en gas alpha den me silvriga en 10" ska ha en Trapetsformad låda å vill helst ha yter måt om ni skulle a snälla å kunna säga sånt ska bygga en låda å har ju inga måt


212 Inlägg
26 januari 2009
#3
335x325x210x280mm  (H x B x Djup uppe x Djup nere). Volym 19 liter, information från brl.se sen bygg den i mdf, typ 19mm.


534 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
#4
okej ä den gamlagas basen så du vet


tog dom måten till brls räknings program å de blev 26 liter ? eller de kanse blir mindre då de ä ju yter måt de ä ju
Senast redigerat av cheva_raggare (26 januari 2009)



Sök