Har en som ovan ltt, skulle gärna vilja se hur det ser ut som original lite slangar överallt tycker jag, kanske ombyggd? Ser lite rörigt ut i mitt motorrum;) ska försöka ladda upp en bild
Riktigt rörit eller hur. folk som har kollat har aldrig sett nåt liknande ska ja bli mörkrädd, f-n går som ett skott, synd att bygga om allt, släpper tills jag bromsar.
Nej det kan inte vara original-turbo, det ser ja nu. men det kan ju inte vara vilken amatörnisse som helst som fått röran att funka motorn är grymt stark, får forska lite om tidigare ägare. kan inte va så svårt (4st). ska ut i dagsljuset imorrn o kolla efter nån beteckning, hörs
håller med. inte samma nipplar en gång. men det är tjockt undertill så genomströmningen funkar, men det läcker olja nånstans, inte så konstigt som det ser ur ut måste komma under och titta.
håller med. inte samma nipplar en gång. men det är tjockt undertill så genomströmningen funkar, men det läcker olja nånstans, inte så konstigt som det ser ur ut måste komma under och titta.
De va en garrett BCC A/R 42 står det (nog inte årets modell)