Jag undrar hur det fungerar med att dela en basport, om det nu ens går? Ska nämligen bygga låda till min kickerbas och porten ska vara 34cm hög och 7,6cm bred. Därav skulle jag vilja dela detta på 2 mindre portar om möjligt, men hur gör jag i sådana fall?
Det viktiga är ju att behålla samma totala portarea, då blir det normalt sett samma avstämning ifall man även behåller samma längd på portarna. Men slotportar har jag inte pysslat en massa med och är därför lite osäker. Kanske tex dbakuten kan ge mer råd.
okej med andra ord så bör jag om möjligt behålla porten som den ska vara? men vinkla den är okej va? för den får aldrig plats i lådan om den måste vara rak
okej med andra ord så bör jag om möjligt behålla porten som den ska vara? men vinkla den är okej va? för den får aldrig plats i lådan om den måste vara rak
mvh ludde
enligt kicker är det inga problem med en L-port, jag har byggt det till någon Kicker l7 och det funka bra.