Letar efter en halsduk/scarf med dödskallemotiv på, när man har på sig den så ser det ut som en mun. Vet att det är en kass beskrivning men hoppas någon vet vad jag menar har försökt att googla utan att hitta någon korrekt bild.
Tror det fanns ett snowboard klipp här på garaget med en sådan kille som hade sådan halsduk/scarf men filmen verkar vara borta.
Ja har en som hunden har fått .. Vette fan vart jag fått den ifrån, ser sånadär titt som tätt men vart man ser dem kommer man ju aldrig ihåg. Men jag tror nästan att de finns på typ kappahl o lindex o så lite då o då.
Det var ju snällt gjort Har faktiskt kollat både på kappahl samt lindex utan att hitta det
leksak skrev:
Ja har en som hunden har fått .. Vette fan vart jag fått den ifrån, ser sånadär titt som tätt men vart man ser dem kommer man ju aldrig ihåg. Men jag tror nästan att de finns på typ kappahl o lindex o så lite då o då.
Det var ju snällt gjort Har faktiskt kollat både på kappahl samt lindex utan att hitta det
leksak skrev:
Finns dendär HD-affären kvar i stan? Får la vänta på nån marknad annars, där brukar de väl garanterat finnas sånt