stora "kontakten" e + å den lilla e - på dom kiten..
kan nog va så att dom för på tok för lite effekt, då "fladdrar" konen bara en massa men de kommer inge vidare bas.
koppla dom till ett steg, saken e den att sätter du dom i en sluten låda så kommer dom behöva ännu mer effekt för att spela.
"Testar man inte så får man aldrig veta"