28 januari 2009
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
lighthouse skrev:
Fler åsikter tack!!

Det är enklare att få tag på nya saker när du tröttnat på/spelat sönder grejerna när du kör passivt och du endast vill byta ut det ena eller andra.
Byt bara steget, byt bara elementet, byt bara lådan, använd steget till framsystemet när du känner att det är dags att gå vidare. Mer effekt/välljud för pengarna med det passiva systemet (jaja även om det är billigt) kontra den aktiva lådan.
Aight! Värt att lägga på några hundralappar och köpa 2x12" istället för 2x10"? Mycket skillnad?
Klarar min lilla goffe det

Senast redigerat av lighthouse (28 januari 2009)