5089
Sök

Byte baklampor BMW 520, 98:a ?

204 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
#1
Har span på en BMW 520 98:a...
Går det att byta ut/finns det andra baklyktor att köpa så man slipper dom bedrövliga gula blinkersglasen från det glada 90-talet?

Avstängd
20 Inlägg
395 Inlägg
29 januari 2009
#3
Jadå det finns massor av olika lyktor, jag tycker facelift eller diodbakljus är dom finaste smile

www.stylabilen.se har hel del snygga grejjer smile


Avstängd
20 Inlägg
29 januari 2009
#4
Facelift lysena är snyggare än LED lamporna enligt min mening smile


727 Inlägg
29 januari 2009
#5
facelift definitivt!! cool

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

401 Inlägg
30 januari 2009
#6
här finner du ett stort urval av baklampor till E39-an www.ks-carstyling.se


204 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
#7
Vilka finfina svar ni gav allihopa! Klockrent! smile

Glömde säga att det var en touring-modell så då är det väl dessa som gäller?

http://www.stylabilen.se/bmw%20e39/e39toured_big.jpg

2000 spänn lätt värt för att få en helt ny bakändå på en ändå gammal bil juh! big_smile

Fast ta denna blocket-bmw som exempel: Blinkersglasen sitter ju på olika ställen jämfört med ett par nya
faceliftade, eller är det inga problem eller? *noobie typ*

http://www.blocket.se/vi/19749539.htm?ca=11_s
Senast redigerat av eddiboy (30 januari 2009)

395 Inlägg
30 januari 2009
#8
eddiboy skrev:
Vilka finfina svar ni gav allihopa! Klockrent! smile

Glömde säga att det var en touring-modell så då är det väl dessa som gäller?

http://www.stylabilen.se/bmw%20e39/e39toured_big.jpg

2000 spänn lätt värt för att få en helt ny bakändå på en ändå gammal bil juh! big_smile

Fast ta denna blocket-bmw som exempel: Blinkersglasen sitter ju på olika ställen jämfört med ett par nya
faceliftade, eller är det inga problem eller? *noobie typ*

http://www.blocket.se/vi/19749539.htm?ca=11_s

Yes dom där bakljusen kommer bli skitbra smile
nejdå det har ingen betydelse smile


204 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#9
MM..eru säker på att det inte har någon betydelse? Byter man plats på glödlamporna bara eller?

Miklen
1 februari 2009
#10
Du sätter ju bara i kontakten.. där sitter ju allt samma det är bakom kontakten å ut till lamporna det är omkopplat.. Inget du behöver bry dig om i vilket fall.
Senast redigerat av Miklen (1 februari 2009)


Sök