5039
Sök

Ändrörs fråga

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
#1
Tja garaget !

Undrar bara vad ni tycker man ska välja till bilen inom avgasystem !

Ska köpa bastuck´s nya avgasystem till min bil men vet inte om jag ska köra på 2 eller 4 pipor ?

Vad tycker ni ?

mvh Eddie


961 Inlägg
29 januari 2009
#2
upp me bilder får vi se wink men 4 pipor låter inte fel

Pure DieselPower

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
961 Inlägg
29 januari 2009
#4
tycker 4 pipor ja !!

Pure DieselPower

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
29 januari 2009
#5
håller nog mä talibangran där.

de ser lite råare ut mä 4 pipor

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 januari 2009
#6
Följer läppen med eller? Blir ju inte snyggt om man lär kapa upp på ena sidan själv. Om så är fallet tycker jag 2 pipor.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

807 Inlägg
29 januari 2009
#7
Mäki skrev:
Följer läppen med eller? Blir ju inte snyggt om man lär kapa upp på ena sidan själv. Om så är fallet tycker jag 2 pipor.

håller med!

I'd rather die like a man, than live like a coward


Sök