Får snart dra ihop ett gäng och lira, börjar ju bli ett par nu iaf. I lördags lira iaf ja, "kanin" och frallansson. Kul om man kunde lira lite seriöst med några o sammarbeta lite
Hehe DU kan vara en zombie jocke. värdelöst att väcka dig när man ska göra saker. SKALMAN! Inte för det hade med nått att göra men måste ju klaga på dig lite HAHA. KRam nu ska jag sova!!
Hallå har folk slutat lira cod4, vi lirar jämnt jag och 4 polare,, har en server som heter BHWK för tillfället.. Kom in och lira eller lägg till mig på Xfire *kaninponken*
Vi lirar ikväll. kommer kolla sidan mellan 9 och 10, och lägga till dom på xfire eller så söker ni på server BHWK lägger upp ip sen har itne det just nu
Det är 100% Hardcore, med regler som Förbud mot Last stand, martydom, grenade launcher, och RPG endast på heli. annars är det bara go! Gör för tillfället lite mixed på spelstil men mest TDM...
Eran hemsida är lite buggad, låste hela min dator så jag inte kan stänga ner internet fönstret.. . :'( Och försökte koppla den till quick time player..
Eran hemsida är lite buggad, låste hela min dator så jag inte kan stänga ner internet fönstret.. . :'( Och försökte koppla den till quick time player..
sorry för det , (Och försökte koppla den till quick time player) ,,, jag var in på start sidan det är en plugg in som popup , jag har aldrig gillat quick time player den suger den har sabbat min pc flera gånger, det är väll massa ljud/music som spelas i bakgrunden där av att popupen dyker upp.
ska säga till han som har hand om H-sidan se om han kan ta bort musicen eller den dryga popupen med quick time player.