4985
Sök

behöver jobb i uppsala

467 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
Jahaja..

Som rubriken lyder så har jag mina funderingar på att flytta till uppsala. Men jag har inget jobb. Och det skulle va skönt om man hade något att sysselsätta sig med!
Någon som har tips om vart man kan vända sig eller någon som känner till något om vart jobben finns?
Har inga större krav, men slipper gärna städjobb och mcdonalds=)
Har ingen utbildning, men lite erfarenhet av lagerjobb sen tidigare.

//Johan
Senast redigerat av Hoffmeister2 (29 januari 2009)

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

4 554 Inlägg
29 januari 2009
arbetsförmedligen är ju ett alternativ...

467 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
jo ja vet väl det. Men slänger ut en krok här med..kan ju inte skada iaf

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Muttley
29 januari 2009
du kan ju alltid ta fram eniro och ringa runt till folk.

8 921 Inlägg
29 januari 2009
Har du C- kort så söker Järfälla Åkeri chaufförer för distribution mellan Uppsala-Arlanda.

Fotograf på Tierp iDag

467 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
Nä ja har ju inte det... men skulle lätt kunna tänka mig nån form av budbilskörning. Gillar ju att köra bil o få röra på mig. Men vet inte riktigt va det finns för ställen som kör ut saker till folk osv. Tips??

underordnad allfixare
696 Inlägg
30 januari 2009
taxi?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Lagerhjon
178 Inlägg
30 januari 2009
Tyvärr kan det nog vara lite svårt i dagens läge. Spelar nog inge roll vart man än flyttar. Men kolla iaf arbetsförmedlingen, Sigtuna där är ju Arlanda flygplats med och har man inga direkta krav på arbetstider brukar det kunna dyka upp nåt.

186 Inlägg
30 januari 2009
LasseMan skrev:
taxi?

säger bara inte taxi finns lite och göra. pappa kör taxi och det är lite och göra och man får jaga lön då.

Men Trådskaparen: du sa någonting om lager jobb. Mekonomen då? eller Mecka . en bil reserdelsfirma

Fire And Silk
2 254 Inlägg
30 januari 2009
Saleenkungen skrev:
LasseMan skrev:
taxi?

säger bara inte taxi finns lite och göra. pappa kör taxi och det är lite och göra och man får jaga lön då.

Men Trådskaparen: du sa någonting om lager jobb. Mekonomen då? eller Mecka . en bil reserdelsfirma

Jag tror han menar när han nämner lagerjobb att han kört truck osv, på ett stort lager. Inte sprungit runt bakom disken i en liten butik. wink

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök