Hej...är den nån som har koll på hur man skulle kunna bredda en 9000 cs på bästa sätt...? funderar på att ta breddnings kittet från adrian-styling till 9-5 ? vill ha typ nått widebodey kitt
Det beror ju på vad du är ute efter. Roligast är väl att bygga allt själv men det är också mest jobb. Allt går att få dit om man bara vill men du kommer nog inte undan utan en massa plastning.
Tråkiga med 9000 är just att det inte finns speciellt mycket att tillgå när det kommer till styling, men där har man ju också en fördel och ett gyllene läge att lära sig.
/Kim från Smedjebacken
Ps, om du har en bra kassa att backa upp med så kan man ju alltid prata med t.ex adrian om ett specialbygge.
Det beror ju på vad du är ute efter. Roligast är väl att bygga allt själv men det är också mest jobb. Allt går att få dit om man bara vill men du kommer nog inte undan utan en massa plastning.
Tråkiga med 9000 är just att det inte finns speciellt mycket att tillgå när det kommer till styling, men där har man ju också en fördel och ett gyllene läge att lära sig.
/Kim från Smedjebacken
Ps, om du har en bra kassa att backa upp med så kan man ju alltid prata med t.ex adrian om ett specialbygge.
Haha kass å kassa jo det är sant,det finns ingenting till 9000 modellen vill väl göra så mycke själv som möjligt men jag måste nått att utgå ifrån, tyckte att widebobey-kittet skulle kunna bli bra