5081
Sök

Breddning av 9000cs

5 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej...är den nån som har koll
på hur man skulle kunna bredda en
9000 cs på bästa sätt...?
funderar på att ta breddnings kittet
från adrian-styling till 9-5 ?
vill ha typ nått widebodey kitt

tacksam för ideér

/Mr:Saab


Konsult
1 247 Inlägg
29 januari 2009
#2
Det beror ju på vad du är ute efter. Roligast är väl att bygga allt själv men det är också mest jobb. Allt går att få dit om man bara vill men du kommer nog inte undan utan en massa plastning.

Tråkiga med 9000 är just att det inte finns speciellt mycket att tillgå när det kommer till styling, men där har man ju också en fördel och ett gyllene läge att lära sig.

/Kim från Smedjebacken wink

Ps, om du har en bra kassa att backa upp med så kan man ju alltid prata med t.ex adrian om ett specialbygge.
Senast redigerat av Tagg3N (29 januari 2009)


5 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
#3
Tagg3N skrev:
Det beror ju på vad du är ute efter. Roligast är väl att bygga allt själv men det är också mest jobb. Allt går att få dit om man bara vill men du kommer nog inte undan utan en massa plastning.

Tråkiga med 9000 är just att det inte finns speciellt mycket att tillgå när det kommer till styling, men där har man ju också en fördel och ett gyllene läge att lära sig.

/Kim från Smedjebacken wink

Ps, om du har en bra kassa att backa upp med så kan man ju alltid prata med t.ex adrian om ett specialbygge.

Haha kass å kassa smile jo det är sant,det finns ingenting
till 9000 modellen sad vill väl göra så mycke själv som möjligt
men jag måste nått att utgå ifrån,
tyckte att widebobey-kittet skulle kunna bli bra

/Fribbe



Sök