jaaa men du menar tändmodulen hitta tändboen ida o den satt under pedalstället men o byta den hjälpte inte tyvärr:P men skam den som ger sig iof har ja hållt på en vecka o felsökt^^^men ändå:)
På B230F så sitter tändmodulen på vänster framskärm.. ganska långt fram. ser ut ungefär såhär..
Kostar 199:- på biltema
Sen finns de väl en liknande, kommer dock inte ihåg namnet på den.. men den sitter väl bakom motorn så att säga.. mot torpedväggen.. brukar hålla på att strula..
Men vad har du för fel på bilen ?
Senast redigerat av _IsakssoN_ (31 januari 2009)
Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes