Detta mittfackslock. värt vad? va skulle ni ge ? det är i näst intill nyskick. Och 4 vindavvisare. de långa bak mycket fint skick, inga repor. va skulle ni ge ? Jo har även en 'ute temps mätare' som visar både inne och ute. va mycket skulle ni bjuda ?
(allt volvo oginal)
Snabba svar tack, kanske ska lägga ut annons på grejerna
aa, hade tänkt det faktiskt men tänkte ja skulle göra någon själ här på garaget glad..
jag kan köpa billigt om du vill har massa liggandes men mer är alltid bra
haha :p men tyvärr är det priser som står, har kollat runt på va de sålts för på tradera/garaget/blocket och de ligger runt 600 vindavvisarna. och locket på samma summa.. det är inte vanligt me ett sånt lock