ibland tycker jag att de verkar som många har klant fel... som torkarblad som hoppar av, sätter man dit dom rätt så sitter dom där och kör med dom när de regnar eller är fuktigt är dom tysta.. som dom är gjorda för
...skulle vilja se vilka torkarblad som är helt ljudlösa i de torraste sahara
och verktyg.... köper du de med 10 års garanti är det oftast bra, enda jag märkt är spärrskaften som är av plast och aluminium, dom blir dåliga fort.
men köper man några i som är helt i alu eller står eller vad de nu finns så håller dom förvånansvärt länge, och ska man dra med rör eller liknande lär man använda T-kors

och det gäller alla märken.
olja och oljefilter anser jag även att dom på biltema är helt ok, enda jag har använt på mina bilar på senare tid och alla har fungerat fint, har även hört att de ska vara lika som statoil-olja men det har jag ingen källa på så de lämnar jag.
tändningsdelar.. ja tändstift för typ 10 spänn styck säger ju sig självt att de inte håller så länge men dom där.. equem eller vad dom heter funkar helt ok, samma sak med deras silicon kablar och fördelar lock, rotor och vidare... för sett många som skriver att de bara är skit å ojojoj men aldrig varför?!? mycket konstigt.
finns en del kalle anka-el saker till cigarettpluggen och skit som kanske inte är super bra men de brukar inte såna leksaker vara heller.
bromsdelar såsom skivor, belägg, renoveringssatser till bromsok sånt funkar ju fint, gäller bara att man vet hur man sätter dit grejerna, annars blir de ju lätt fel

vet inte hur många gånger jag har hört att biltemas bromsskivor ska slå sig och bli vinda, men sen när man frågar- Jaha å på vilken bil har just DU haft dom då??
ja då får man inget svar för de är bara sånt som går på ryktesväg som så mycket annat..
de va lite av mina åsikter av sånt som jag har testat