Jag undrar om det är någon här som köpt biltemas hjulmuttrar (art.nr. 33-3303 -> 33-3308 sid. 28 i nya katalogen) och undrar om det är nåt som är värt pengarna?

Om inte, så skulle jag gärna uppskatta tips om var man kan köpa muttrar som är till nåt. (Färgade också av intresse)
:Edit: Kan tillägga att jag kör med Biltemas 10W-40 olja (art.nr 36-2704) på 740n och har inte märkt några nackdelar med den, men jag skulle kanske inte köra med sån olja på en nyare motor.. Men på en gammal Volvo går de bra

Köpte dock filtret på Meca istället.
Tändstiften som sitter i 740n nu är från Biltema, inte gamla alls. Meeen, ibland så vill han hosta så de får bli från Meca de också. Fördelarlock och rotor är från Meca så problemet ligger mest troligen inte där.
Fälgfärgen från Biltema vill jag inte heller rekommendera (den vita iaf). Står att man ska grunda med deras primer först, och sen bränna på med färgen efteråt. Men mina fälgar förblev beiga, hur många lager jag än sprayade med. Men målade jag en silvrig fälg utan primer blev det bra men höll inte så bra.
:Edit igen: Såg att någon undrade om deras hålborrade skivor. Satte såna på brorsans V40 2.0T, och de var absolut inga problem, fungerade jättebra.
Tack på förhand!