4845
Sök

Bödsbo i Sverige

blacken
1 februari 2009
MiniMani skrev:
Ja pengar skall jag inte ha men frågan var hur slipper jag bilen wink Inte alls frågan om pengar. Det går till min mor om det lämnar nåt. Frågan är ju hur avyttrar jag bilen?

Ända jag frågat om är hur kan jag avyttra bilen !

Säger en gång till jag har bara 2 hela dagar i Stuna måste slippa bilen o skall hinna fixa allt annat också.

Tackar dock för svaren hittils

OBS Inte frågan om pengar bara att få bilen bort, några 100 är inte fel men dom tillkommer inte mig på något vis.

Hitta fordonshandlingarna till bilen. har du spekulant på den så fyll i ägarbytes uppgifterna på dom  , skickan in till berörd myndighet. Alternativt om du vill skrota den så ta med fordonshandlingarna till berörd bilskrot så hjälper dom dig med allt..

13 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Jag hinner inte söka upp en bilskrot dom måste komma o ta med bilen i såfall. Måste fixa uppsägningar av El, tel, försäkringar allt plus hitta alla papper mm. Försökt nu redan  i över en vecka med jävla kfast i stuna. Dom sitter med tummen i ....

13 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
blacken skrev:
MiniMani skrev:
Ja pengar skall jag inte ha men frågan var hur slipper jag bilen wink Inte alls frågan om pengar. Det går till min mor om det lämnar nåt. Frågan är ju hur avyttrar jag bilen?

Ända jag frågat om är hur kan jag avyttra bilen !

Säger en gång till jag har bara 2 hela dagar i Stuna måste slippa bilen o skall hinna fixa allt annat också.

Tackar dock för svaren hittils

OBS Inte frågan om pengar bara att få bilen bort, några 100 är inte fel men dom tillkommer inte mig på något vis.

Hitta fordonshandlingarna till bilen. har du spekulant på den så fyll i ägarbytes uppgifterna på dom  , skickan in till berörd myndighet. Alternativt om du vill skrota den så ta med fordonshandlingarna till berörd bilskrot så hjälper dom dig med allt..

Joo vet men inte heller så kul. Lär ha lägat flera veckor död i lägenheten o fastighets skötarna svara inte på vad läget är., ända dom svarat var att dom tömt kylskåpet. Har försökt ringa antisimecs. Får väl ringa snuten igen sad

13 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
OK tillbaks igen. Influenssa mm o nu ligger flickan, är ensamstånde pappa. Nån med en till ide annars måste jag ringa skroten o vore lite synd

13 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
K tänkte komma med en uppföljning pga sjukdom inte i Sverige ännu. Allt beställt till 15.2 i Estuna 16.2 - 19.2 eftermiddag.

Bilen Är besiktigad 2008-11-13 rullat 69000 kilometer(års model 79 o 70000 km). Ingen skatt behövs enligt transportstyrelsen o reg. bevis är besällt för säkerhets skulle om jag inte skulle hitta det.

Tacker dom som skickat pm hittils. Om det finns mera intresserade snälla skicka pm om det skulle strula med nån av dom intresserad hittils för skulle inte ha lust att fora till skroten, vore synd.

Obs inte frågan om pengar. Lite skulle inte vara fel men jag är ju inte bröstarving(finns igen bröstarvningar, går till mamma, andra morbror om nåt lämnar) så inget tillfaller mig oberoende. Mina utgifter går på dödsboet om det finns pengar där, annars är det jag som betalar för mig.

Trevlig helg alla o tackar för hjälpen hittils

mvh
F.
Senast redigerat av MiniMani (7 februari 2009)

Sök