4696
Sök

Basarna Utåt Elller Inåt På Sedan...

925 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#1
som rubriken

vad tycker ni och har ni bilder på nått bygge i 740 så skicka;)

Feel The Difference

836 Inlägg
31 januari 2009
#2
känns som fel del av forumet?


Hardstyle och Extraljus freak
802 Inlägg
31 januari 2009
#3
Jag tycker det är en smaksak, det spelar nog inte så stor roll:)

Ljusfascisterna - Dela dina projekt, din kunskap, eller få råd och tips!
Extraljus, arbetsbelysning, xenonkit, lysdioder m.m.
https://www.facebook.com/groups/587851207917146/

3 714 Inlägg
31 januari 2009
#4
fel forumsdel men jag skulle säga att det spelar bäst inåt mot ryggstödet

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

649 Inlägg
31 januari 2009
#5
Spelar ingen roll tror jag. Men blir finast om dom pekar utåt.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
31 januari 2009
#7
Behöver du några liter större baslåda så låt magneten sitta utåt. annars åt normala hållet. Ingen skillnad förövrigt. Vad för basar? smile

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

MulleRacing
499 Inlägg
12 februari 2009
#8
Enligt mig så ska dom vara utåt! Trycket i basen blir så grymt mycket bättre när basarna står utåt! En polare hade en tolva stog in mot sätet och ljudet var uruselt, så vi vände på den och ljudet vart grymt! Jag provade även själv att vända min inåt men usch säger jag bara:P Men det är säkert olika från bil till bil men på 740 är det iaf så:P (Dessa två exempel var båda på 740)


Arg Snickare
875 Inlägg
12 februari 2009
#9
har testat lite ang detta. det bästa för mig var när jag hade baslådan diagonalt i bagagen.
smaksak

145 Inlägg
12 februari 2009
#10
GLT_Racing_ skrev:
Enligt mig så ska dom vara utåt! Trycket i basen blir så grymt mycket bättre när basarna står utåt! En polare hade en tolva stog in mot sätet och ljudet var uruselt, så vi vände på den och ljudet vart grymt! Jag provade även själv att vända min inåt men usch säger jag bara:P Men det är säkert olika från bil till bil men på 740 är det iaf så:P (Dessa två exempel var båda på 740)

Håller helt med!!!  helt klart bäst utåt.  big_smile


1 200 Inlägg
12 februari 2009
#11
Jag har alldeles nyligen börja läsa om sådant här, och det beror väl lite på vilken typ av baslåda man har? Jag har en sluten låda och blev rekommenderad att vända den inåt kupén. Detta resulterade i att jag får bra tryck i bilen, samtidigt som ljudnivån utanför är mycket låg.

https://www1.garaget.org/archive/40/39955/56311/56311-1205361.jpg


Sök