Enligt mig så ska dom vara utåt! Trycket i basen blir så grymt mycket bättre när basarna står utåt! En polare hade en tolva stog in mot sätet och ljudet var uruselt, så vi vände på den och ljudet vart grymt! Jag provade även själv att vända min inåt men usch säger jag bara:P Men det är säkert olika från bil till bil men på 740 är det iaf så:P (Dessa två exempel var båda på 740)
Enligt mig så ska dom vara utåt! Trycket i basen blir så grymt mycket bättre när basarna står utåt! En polare hade en tolva stog in mot sätet och ljudet var uruselt, så vi vände på den och ljudet vart grymt! Jag provade även själv att vända min inåt men usch säger jag bara:P Men det är säkert olika från bil till bil men på 740 är det iaf så:P (Dessa två exempel var båda på 740)
Jag har alldeles nyligen börja läsa om sådant här, och det beror väl lite på vilken typ av baslåda man har? Jag har en sluten låda och blev rekommenderad att vända den inåt kupén. Detta resulterade i att jag får bra tryck i bilen, samtidigt som ljudnivån utanför är mycket låg.