5171
Sök

Dimljus problem på min volvo s40!!

905 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#1
Jag byte dimljus idag. . . allt gick bra och så. . fram till att jag fick lås lampan. . vilket visa sig vara helt anorlunda gemfört med vad boken säger. . boken säger en vanlig H3 lampa. . . medans i bilen var något som kallas för h11 lampa. . . jag testa att montera h3 endå. . med mycket klyd. . fick jag det att funka. . kör 300m sen går säkringen. . Vad är problemet?? var får jag tag på en h11 lampa med xenon look!!!!!!!!!!!!!


310 Inlägg
31 januari 2009
#2

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

905 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#3
_IsakssoN_ skrev:
http://www.xenonkungen.se/standard-slim-xenonkit.htm

aa nice. . men nu tänkte jag vanliga halogen. . byter allt till xenon nästa år. . satsar på annat på bilen just nu. .


310 Inlägg
31 januari 2009
#4
börja köp xenonet nu istället ?
Annars är de väl bara att fara in på biltema och köpa 2st H11 där.. visst, inte xenon look men so what ?

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes


Sök