31 januari 2009
Trådstartare
Har en gps tomtom Xl one. På sista tiden så börjar den hela tiden varna för XX vad innebär det?
Det kommer upp hela tiden typ lite över allt när man åker på karten och då piper det och varnar för det.
Men har aldrig märkt vad de varnar för.