Har hänt en del men inga bilder.Blir även uppdatering på billjuds fronten.De är jonny på brls fel.Men hoppas han är sugen att hjälpa till:) Han hadde lite nya ideér så de blir nog bra:)
Var ett tag sen nu igen:) Men har varit i garaget massa timmar o slipat o slipat så de ska bli tok bra när de lackas.Har lackat framvagnen o alla fästen,krämningshämaren mm mm .Större bromsar från en eurospec supra är inhandlat .Ska renovera oken o lacka dom oxå.Ska ta några bilder på de som är fixat.
De är ju ingen annan son skriver här så då gör jag de;) Går i väntans tider på delar så man kan montera nått på bilen nån gång. Har slipat slipat lackat o slipat lite till.Fan va petig man är:) Framvangen är nerslipad o lackad .Färgen ska torka sen ska allt monteras ihop på bilen. Bara motorrummet kvar som ska lackas nu.Ska prova o ta nån bild .
ser riktigt bra ut.hur går det med resten i bilen då?
Jo då de rullar på . Har bara lagt en massa timmar på slipandet nu.Men i veckan kommer äntligen kjolarna,svart cupé mattan euro bromsar mm.Så då ska de fixas lack på kjolarna o sen monteras.Jagar pengar så att jag kan beställa ccw fälgar.dom är ju tyvärr inte direkt billig:(
okey det låte rju fint.du ska inte vänsterkonvertera då när du ändå så är igång då?
Skiter i de .Så grymt mycke som ska bytas över 500 delar:(Men ramlar jag över en hög pengar så blir de nog av i mån om tid.Men är ju vinter även nästa år:lol: