I glada Jämtland, så finns det inge polis efter mörkrets inbrott. Men fin supra, det är bra att du har fått det att lira.
Men den som byggde motorn från början, han måste väl inte ha vetat vad han gjorde.
Dom som byggde motorn har bra koll o bygger masa race motorer.Men han som skulle ställa in allt och mapp bilen är kass :(Vi har fått fixa o byggt om allt själv.Men nu går bilen o snart så ska de kramas ur massa effekt:D
Imorgon satsar jag på att de blir ut så man kan logga lite värden, kopplade in bredbandslambdan till sprutet idag. Fick till laddtrycksstyrningen också, riktigt knepigt att en switchad +12V utgång aldrig stängs av förns man rycker ur relät och stoppar tillbaka det men så fort man har varit på med tändningen får man konstant ström igen, därav anledningen att solenoiden aldrig var tyst. Nu är det kopplat strömbrytare på PW2 ingången i AEMet
har läste igenom hela tråden nu..riktigt jävla sweet alltså..ska nog själv köpa en supra sen tror jag..hoppas ud får allting till att lira nu..kanske missade de men vad ska du ha bilen till?bana eller blandat?sen ang singelturbo kan väl inte gå på så mkt som 100 000?:S vad är de som kostar så mkt i så fall?
lycka till iaf:D
Bilen ska i första han gå på gatan o till och från jobbet bil. Visst kan man få ner kostnaderna att köpa massa saker av dålig kvalite.Men de håller inte i längden.sen ska man ha mycke effekt så måste man ju bygga ny botten del o då drar de i väg yttligare.
Du måste ha dubbla soppapumpar hks dli för täningen ska orka 4000kr nån som mappar riktigt mellan 5-10000kr stift, stålomspunnen slang till soppa kitet. kammar runt 8000kr och uppåt. Titan retaners o värre ventil fjädrar4000kr mm,mm,mm. Men vist går de bygga billigare.Men beror ju på hur mycke effekt osv man vill ha ur.
Vet inte om de blir nån körning.Barn på väg vilken minut som hälst.Men ska du köra på ope den 23/8?
Jag tror det. Måste byta dom sista bussningarna i bakvagnen och göra en hjulinställning först.. sen så!
Fan va kul.Bara jag hinner besikta min bil så kommer jag köra där.Måste köra fortare än 13 sec som är mitt gamla rekord.Hadde typ inge trim alls då.
Okej! Själv hoppas jag på en tid på 13,xx.. tror knappast jag kommer under 13s. Det ska bli riktigt skoj! Jag tror det kostade 100:- att köra för icke JMK-medlemmar. 50:- om man är medlem.
Jag tror det. Måste byta dom sista bussningarna i bakvagnen och göra en hjulinställning först.. sen så!
Fan va kul.Bara jag hinner besikta min bil så kommer jag köra där.Måste köra fortare än 13 sec som är mitt gamla rekord.Hadde typ inge trim alls då.
Okej! Själv hoppas jag på en tid på 13,xx.. tror knappast jag kommer under 13s. Det ska bli riktigt skoj! Jag tror det kostade 100:- att köra för icke JMK-medlemmar. 50:- om man är medlem.
Du måste lösa engångs licensen som kostar 350kr oxå .