1 februari 2009
Trådstartare
Hejsan, Har ett litet smärre problem...
Kan börja med att säga att varje gång jag skall starta bilen och den är dygnskall så startar den,hackar lite,dör, startar,hackar lite mer,dör samt att när motorn är igång och man trycker plattan i bott så hackar den till innan den går upp i varv, Detta kanske kan bero på att den är chippad och uppställt ? Fortsätter så liten stund sen går motorn felfritt, om tändinställningen har något med detta att göra vet jag inte men idag när jag skulle ställa tändningen märkte jag att jag fick samma resultat hur fördelaren än stod, Någon som vart med om något liknande fel ?,
Mvh// Charlie
Fölkesberg Racing =)