2 februari 2009
Trådstartare
Funderar på att valsa mina skärmar på v40in någon som har kunskaper om detta. Kanske kan någon bidra med en bild? Tanken är den att jag ska få ner bilen rejält och de ska fortfarade gå att svänga fullt och inte ta i innerskärm.
Tacksam för alla svar!