5089
Sök

skärmvalsning v40?

286 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#1
Funderar på att valsa mina skärmar på v40in någon som har kunskaper om detta. Kanske kan någon bidra med en bild? Tanken är den att jag ska få ner bilen rejält och de ska fortfarade gå att svänga fullt och inte ta i innerskärm.

Tacksam för alla svar!


1 488 Inlägg
2 februari 2009
#2
Rätt svårt att göra själv och få det bra. Rekommenderar att lämna in till några som gjort det förut. Just på volvo v40 vet jag att en bekant hade stora problem.

286 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#4
itouch skrev:
Rätt svårt att göra själv och få det bra. Rekommenderar att lämna in till några som gjort det förut. Just på volvo v40 vet jag att en bekant hade stora problem.

De är just de att jag vill göra det själv annars får de vara ^^

http://images.google.se/imgres?imgurl=h … z%26sa%3DG


så ere bara att valsa på!

Jovisst dom vet jag hur dom ser ut. Men söker bild på en v40 med valsade kanter smile



Sök