4897
Sök

Köpfråga: Top Gear DVD

OEM <3
6 957 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Jag liksom många andra här sitter väl varje Tisdagkv. och kikar på Top Gear kl. 22.00.
Själv skrattar jag ganska mycket åt dom när dom gör sina uppdrag såsom idag med polisbilarna tongue

Har alltid undrat om det finns någon svensk sida som säljer Top Gear DVD:er med serierna? när dom
gör tester, projekt och tävlingar.

Har "Winter Olympics", vet att det finns "Ultimate Top Gear bla bla." DVDbox men i den är det bara en massa superbilar som körs?!

Kom med tips smile
Mvh

OEM <3

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 februari 2009
Det finns inga DVDer med själva seriens avsnitt såvitt jag har kunnat se.
De enda DVDer som finns är Top gear challenges, typ polar expeditionen, winter olympics osv.
Samt Jeremy Clarksons "egna" dvder.

Tyvärr alltså.
Har dock alla avsnitten på datorn nu så e väldigt nöjd att kunna titta tillbaka smile

1 814 Inlägg
3 februari 2009
Annar så finns på på p 1 r 4 t v 1 k 3 n (du får lista ut det själv, vill inte uppmana till nått) tongue

OEM <3
6 957 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
Det finns inga DVDer med själva seriens avsnitt såvitt jag har kunnat se.
De enda DVDer som finns är Top gear challenges, typ polar expeditionen, winter olympics osv.
Samt Jeremy Clarksons "egna" dvder.

Tyvärr alltså.
Har dock alla avsnitten på datorn nu så e väldigt nöjd att kunna titta tillbaka smile

Attans hmm

Har hur mkt som helst hemma på datorn hos mor och far, har inte kollat på dem, men vill ha dem på DVD smile

Finns ju en som heter "Revved Up" kommer inte ihåg om jag sett den, den e ju iofs inte så dyr..

OEM <3

Sök