antenn är lättast hona med han koppling till stereon och att den sladden är grövst.
högtalar kablarna är oftast tex grön och grön svart = plus och minus till en högtalare
sen behöver du ström ska vara en röd kabel lite grövre än högtalar kablarna men mät först för att se att det är en plus.
sen ska du ha jord en svart kabel.
rota lite i stereo facket och se vad du får upp är det orginal är kan kablarna till högtalarna vara svarta eller grå.
hoppas du förstog är bra trött nu men se till att tejpa skarvarna eller kör med riktiga kopplingar