4065
Sök

välje av förstabil/meckbil? 4 alternativ finns

455 Inlägg
5 februari 2009
240 turbon!!! hittar delar överalt! men hitta en 240 turbo i bra skick är inte lätt!

>syns man inte finns man inte<

177 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
corollaistheshit skrev:
240 turbon!!! hittar delar överalt! men hitta en 240 turbo i bra skick är inte lätt!

så sant ! men ja har en fråga till  går det trycka ner en b23:a turbo rakt ner i en 240 bolt on? eller måste man göra några förändringnar?

men va sägs om nån bmw då? har ni något att rekomendera? ja kollar lite på en 520i men de skulle inte va något fel att ha en 525i vanos.

1 241 Inlägg
5 februari 2009
Civicen hade jag aldrig tagit om de så slängde den efter mig.

Saabarna skulle jag inte heller tagit, då de är för billiga vilket brukar betyda långa mil och mycket problem. Men de är ruskigt bekväma att åka i, och ganska lättrimmade. Men se till att köpa en redigt fräsh bil om du skall satsa på saaben, för oftast är Saab 900 för ca 5000kr inte mycket att ha, tyvärr.

Skulle jag välja bil av dessa fyra så hade jag satasat på Volvon, dels för att den är tämligen rostfri men föramför allt att den verkar vara den enda bilen i samanghanget som är påställd och körbar. Det som talar emot den är ju att den är gammal och att komforten är riktigt kass.

Sök