5233
Sök

Förslag på låda samt lådberäkning MDS Dynamic DS300RS 12"

Lite överallt..
612 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
#1
Hejsan!

Har komme över 2st MDS Dynamic DS300RS för en billig peng och tänkte bygga en låda och sätta in i min S40..

http://www.mds.se/?Link=http%3A//www.md … Id%3D29138

Nu skulle jag vilja ha åsikter kring detta, ska jag använda 1 el. 2 basar? portad eller sluten? samt om någon vänlig själ kunnde räkna ut antal liter på båda sluten som portad låda.

Och jag vill inte höra nån klagomål ang. att mds grejor är skit, mm. Nu har jag köpt dessa och jag tänker använda dem..

Steget som jag ska använda är ett MDS GP800..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

573 Inlägg
4 februari 2009
#2
Tips med mds grejjor är att om du vill ha en låda så ring till clas på ljudbutiken i gävle (026-66 00 65), tala om vad du ska spela och vilken bil de ska vara i. mkt trevlig kille som kan sin sak.

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

Lite överallt..
612 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
#3
Miramithe skrev:
Tips med mds grejjor är att om du vill ha en låda så ring till clas på ljudbutiken i gävle (026-66 00 65), tala om vad du ska spela och vilken bil de ska vara i. mkt trevlig kille som kan sin sak.

Nu var det så att jag ska bygga min låda själv, så var volymen, mm jag behövde..

Dock är lådan redan byggd, så behöver inga siffror mer.. Lådan blev en basreflex på ca 68L volym.

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.


Sök