5130
Sök

fälgemblem sökes

465 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
har spenderat 1 timme på googel & suttit & sökt efter en sida där man kan köpa fälgemblem men hittar inget! så nu vänder jag mej hit.. är det ngn som vet vart man kan köpa fälg emblem i storlek 59mm ??
själva ''loggan/märket'' är sak samma.. bara jag får tag på emblem! eller om ngn vet vart man kan köpa integral a2 fälgar? så kanske man kan höra av sig till försäljaren & få orginal kåpor!

465 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
98 107 medlemmar ,men ingen som vet vart man kan köpa?

OEM <3
6 957 Inlägg
4 februari 2009
Kolla med www.specialfalgar.se de va dom som sålde A2 fälgen i Sverige..annars är det väl bara att åka
till närmsta fälg/däck handlare?

OEM <3

465 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Kolla med www.specialfalgar.se de va dom som sålde A2 fälgen i Sverige..annars är det väl bara att åka
till närmsta fälg/däck handlare?

tackar! dock hadde dom inte emblem till integral fälgar på sidan.. så får ta & ringa dom imorn!

Tomten
1 065 Inlägg
4 februari 2009
Närmaste däck firma.

Köpte mina där till mina fälgar

8 156 Inlägg
4 februari 2009
Sök på "rim emblem"

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

* Klåpare
1 718 Inlägg
5 februari 2009
laaantz skrev:
har spenderat 1 timme på googel & suttit & sökt efter en sida där man kan köpa fälgemblem men hittar inget! så nu vänder jag mej hit.. är det ngn som vet vart man kan köpa fälg emblem i storlek 59mm ??
själva ''loggan/märket'' är sak samma.. bara jag får tag på emblem! eller om ngn vet vart man kan köpa integral a2 fälgar? så kanske man kan höra av sig till försäljaren & få orginal kåpor!

Prova google istället för googel, det funkar bättre att söka med. wink

Skämt åsido, närmaste däckfirma fixar det säkert.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök