skulle vilja att nån vänlig person kan hjälper mig att fylla i ekrarna på den högra bilden i svart som den den vänstra jag gjort. ganska omg då jag ska lacka mina fälgar imorgon. tack på förhand
Senast redigerat av ExCon (5 februari 2009)
Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....